Loading...
Home / Giełda pracy

OFERTY PRACY NASZYCH WYSTAWCÓW

Zaczynasz dopiero swoją karierę zawodową lub planujesz zmienić pracę? Przyjdź I porozmawiaj bezpośrednio z decyzyjnymi rekruterami o możliwości zatrudnienia na konkretnym stanowisku. Targi Warsaw Industry Week to jedyna w swoim rodzaju okazja na spotkanie się osób poszukujących pracy z pracodawcami z sektora przemysłu

Specjalista ds techniczno – handlowej obsługi klienta w dziale sprzedaży automatyki przemysłowej

INSTOM sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 

przygotowywanie ofert i tworzenie prezentacji handlowych,
doradztwo w zakresie technicznego wsparcia klienta,
prezentowanie klientowi urządzeń i technologii,
skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych z klientami,
pozyskiwanie nowych klientów,
raportowanie do przełożonego na temat postępów pracy,
uczestnictwo w imprezach targowych.

WYMAGANIA:

wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
trzyletnie doświadczenie w handlu i przemyśle,
gotowość do wyjazdów służbowych,
prawo jazdy kat. B,
znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego lub języka włoskiego
wysoka kultura osobista,
umiejętności komunikacyjne, organizacyjne.

OFERUJEMY:

ciekawą i stabilną pracę w firmie z ugruntowaną pozycja na rynku,
zatrudnienie oparte na umowie o pracę,
niezbędne narzędzia do pracy,
intensywne szkolenia wdrożeniowe,
wyjazdy szkoleniowe do Niemiec i Włoch,
przyjazną atmosferę sprzyjającą samorealizacji i rozwojowi zawodowemu,
dużą samodzielność.

KONTAKT: inż. Piotr Napieraj (+48) 608-647-608 piotr.napieraj@instom.com.pl

Konsultant techniczny – specjalista CAD/umowa o pracę

3D MASTER s.c. R. Lis R. Wypysiński

OPIS STANOWISKA: 
• Przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla Klientów firmy z zakresu wdrażanego oprogramowania CAD
• Wsparcie techniczne Klientów z zakresu wdrożonego oprogramowania CAD
• Opracowanie materiałów technicznych, szkoleniowych
WYMAGANIA:
Znajomość parametrycznych systemów CAD (mile widziane ZW3D).
• Umiejętność projektowania bryłowego i powierzchniowego
• Znajomość budowy i projektowania form wtryskowych
• Projektowanie konstrukcji spawanych i modłach arkuszy blach
• Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu ZWCAD/AUTOCAD oraz systemów CAM i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie
• Mile widziana umiejętność programowania (np. QT Creator) i znajomość podstaw API
OFERUJEMY:
• Miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
• Niezbędne szkolenia i opiekę doświadczonych pracowników w początkowym okresie pracy
• Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
• Dofinansowanie do kart MultiSport, możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego podczas zajęć z lektorem, dofinansowanie do pakietów medycznych
• Atrakcyjny system prowizyjny
KONTAKT: rekrutacja@3dm.pl

Konsultant techniczny – specjalista CAM/umowa o pracę

3D MASTER s.c. R. Lis R. Wypysiński

OPIS STANOWISKA: 
• Przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla Klientów firmy z zakresu wdrażanego oprogramowania CAM
• Wsparcie techniczne Klientów z zakresu wdrożonego oprogramowania CAM
• Opracowanie materiałów technicznych, szkoleniowych
WYMAGANIA:
• Przynajmniej podstawowa znajomość systemów CAM
• Podstawy technologii skrawania
• Znajomość struktury programów CNC (G-kodów, Heidenhain), podstawowych G- i M-kodów
• Prawo jazdy kat B
• Dyspozycyjność i gotowość na wyjazdy wdrożeniowe (do 3 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku)
• Mile widziana wiedza z zakresu programowania frezarek i tokarek CNC
• Umiejętność szybkiego uczenia się
• Komunikatywność, kreatywność i dyscyplina
• Znajomość angielskiego
OFERUJEMY:
• Miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
• Niezbędne szkolenia i opiekę doświadczonych pracowników w początkowym okresie pracy
• Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
• Dofinansowanie do kart MultiSport, możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego podczas zajęć z lektorem, dofinansowanie do pakietów medycznych
• Atrakcyjny system prowizyjny
KONTAKT: rekrutacja@3dm.pl

Operator maszyn cnc – tokarz / frezer

G-INTER Solution

OPIS STANOWISKA: 
– ustawianie oraz obsługa maszyn sterowanych numerycznie; sterowanie Heidenhain,
– wykonywanie detalu zgodnie z rysunkiem technicznym,
– dobór przyrządów do mocowania detalu,
– dobór i wymiana narzędzi,
– obsługa urządzeń pomiarowych.
WYMAGANIA:
– doświadczenie na podobnym stanowisku ,
– umiejętność czytania rysunku technicznego,
– dyspozycyjność do pracy w systemie 2 zmianowym (weekendy wolne),
– zaangażowania i chęci do pracy,
– umiejętność pracy w zespole.
OFERUJEMY:
– umowę o pracę,
– stabilne zatrudnienie,
– możliwość rozwoju.
Miejsce pracy: Piaseczno
KONTAKT: 503-098-496

HANDLOWIEC/umowa o pracę

3D MASTER s.c. R. Lis R. Wypysiński

OPIS STANOWISKA: 
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz analiza ich potrzeb
• Utrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami
• Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji technicznej
• Reprezentowanie 3D MASTER na rynku oprogramowania CAD/CAM w Polsce
• Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji
WYMAGANIA:
• Ukierunkowanie na rozwój i osiąganie celów sprzedażowych
• Podstawowe doświadczenie w obsłudze elektronicznych baz danych/ CRM
• Minimum średnie wykształcenie
• Entuzjazm i zaangażowanie
• Poprawna dykcja
• Znajomość MS Office
• Mile widziane doświadczenie w telesprzedaży
• Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY:
• Miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
• Niezbędne szkolenia i opiekę doświadczonych pracowników w początkowym okresie pracy
• Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
• Dofinansowanie do kart MultiSport, możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego podczas zajęć z lektorem, dofinansowanie do pakietów medycznych
• Atrakcyjny system prowizyjny
KONTAKT: rekrutacja@3dm.pl

Kierownik ds marketingu / Marketing Manager

ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP Z O.O.

OPIS STANOWISKA: 
Aktywne wsparcie działu handlowego i marketingu w działaniach marketingowych
Monitoring kampanii reklamowych firmy i konkurencji
Analiza obecnych trendów na rynku
Ścisła współpraca z działem marketingu internetowego w celu integrowania działań online z marketingiem tradycyjnym
Współpraca z grafikami, dostawcami usług reklamowych, itp.
Przygotowywanie i monitorowanie kampanii reklamowych i ich optymalizacja
Tworzenie, optymalizacja i kontrola budżetów promocyjnych
Planowanie działań z zakresu media relations
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy
Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami
Opracowywanie materiałów promocyjnych (materiałów drukowanych, gadżetów itp.) zgodnie ze strategią marketingową
Współtworzenie koncepcji stron www firmowych
Współtworzenie powstawania kreacji i tekstów do materiałów marketingowych tj. folderów, broszur, ulotek, mailingów, itp.
Koordynacja i uczestnictwo w targach, konferencjach i innych wydarzeniach promocyjnych
Dbanie o dobre relacje pomiędzy wszystkimi działami w firmie
Dbanie o dobry wizerunek firmy na zewnątrz
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe, mile widziane: marketing, PR
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne
Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Office
Doświadczenie w marketingu oraz praktyczna znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketingu internetowego.
Znajomość najnowszych trendów marketingowych
Kreatywność w działaniu, terminowość
Dobra organizacja pracy
Wysokie umiejętności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole
Energia, pasja w działaniu oraz nieszablonowe podejście do zadań
Umiejętności efektywnej pracy również pod presją czasu.
Sporadyczna praca w weekendy np. podczas targów, czy innych wydarzeń promocyjnych
Komunikatywność i otwartość na otoczenie
Odpowiedzialność za słowa
Umiejętności negocjacyjne
Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Język angielski na poziomie bardzo dobrym
Prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Ciekawą pracę w firmie realizującej własne projekty dla firm z różnych branż, w tym dla międzynarodowych koncernów
Pełną życia, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, itp)
KONTAKT: rekrutacja@isl.pl

Monter regałów automatycznych

ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP Z O.O.

OPIS STANOWISKA: 
Uczestnictwo w pracach montażowych i uruchamianiu regałów automatycznych na terenie Polski
WYMAGANIA:
wykształcenie średnie
doświadczenie przy montażu urządzeń technicznych – mile widziane
dobra organizacja pracy własnej
zaangażowanie
umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
prawo jazdy kat. B
gotowość do częstych podróży
j. angielski – mile widziany
OFERUJEMY:
umowę o pracę na pełen etat
udział we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań,
pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, itp)
KONTAKT: rekrutacja@isl.pl

Serwisant regałów automatycznych

ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP Z O.O.

OPIS STANOWISKA: 
Wykształcenie techniczne
Doświadczenie w dziale serwisu mile widziane
Dobra organizacja pracy własnej
Duża odpowiedzialność i zaangażowanie
Umiejętność analitycznego myślenia (rozwiązywania problemów technicznych)
Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
Prawo jazdy kat. B
Dobra znajomość j. angielskiego, szczególnie języka pisanego (dokumentacje techniczne)
Gotowość do częstych podróży
WYMAGANIA:
wykształcenie średnie
doświadczenie przy montażu urządzeń technicznych – mile widziane
dobra organizacja pracy własnej
zaangażowanie
umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
prawo jazdy kat. B
gotowość do częstych podróży
j. angielski – mile widziany
OFERUJEMY:
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Umowę o pracę na pełny etat
Atrakcyjne wynagrodzenie
Interesujący pakiet benefitów
Udział we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań
KONTAKT: rekrutacja@isl.pl

Specjalista ds. e-marketingu (SEO/SEM)

ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP Z O.O.

OPIS STANOWISKA: 
Opracowywanie, budżetowanie i realizacja projektów z zakresu komunikacji marketingowej online (dbanie o pozytywny wizerunek firmy, budowa świadomości marki)
Publikacja treści na stronach internetowych, mediach społecznościowych oraz portalach zewnętrznych
Wyznaczanie strategii SEO i jej realizacja
Zarządzanie kampaniami w systemach reklamy online (np. Google AdWords, Facebook Ads) (reklama graficzna, tekstowa)
Ścisła współpraca z działem marketingu w celu integrowania działań online z marketingiem tradycyjnym
Prowadzenie profilów na portalach społecznościowych typu Facebook, Linkedin, YouTube (publikowanie zdjęć i filmów, skuteczne pozyskiwanie nowych obserwujących)
Poszukiwanie nowych trendów z obszaru marketingu internetowego oraz obserwowanie działań podejmowanych przez konkurencję
Redagowanie tekstów do materiałów marketingowych
Opracowywanie, wysyłka i analiza newsletterów
Inicjowanie, podnoszenie standardów oraz zwiększanie efektywności działań z obszaru komunikacji online
Współpraca z grafikami, dostawcami usług, portalami branżowymi, itp.
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe (mile widziane o profilu marketingowym lub informatycznym)
Bardzo dobra znajomość narzędzi Google
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata. Wymagamy udokumentowania portfolio oraz przykłady prowadzonych profili w mediach społecznościowych, administrowanych stron www itp.
Samodzielność w podejmowaniu decyzji
Umiejętności negocjacyjne
Znajomość systemów reklamy online (np. Facebook Ads, Google AdWords) wraz z pozycjonowaniem stron www oraz e-mail marketingu,
Praktyczna znajomości kanałów social media (Facebook, LinkedIn, You Tube, etc.),
Praktyczna znajomość obsługi systemu zarządzania treścią CMS (np. Wordspress)
Umiejętności redagowania tekstów – „lekkie pióro”
Bardzo dobra organizacja pracy
Język angielski na poziomie bardzo dobrym
Prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Ciekawą pracę w firmie realizującej własne projekty dla firm z różnych branż, w tym dla międzynarodowych koncernów
Pełną życia, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, itp)
KONTAKT: rekrutacja@isl.pl

Specjalista ds. marketingu

ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP Z O.O.

OPIS STANOWISKA: 
Weryfikacja bazy danych klientów
Identyfikowanie i poszukiwanie potencjalnych klientów
Tworzenie kampanii marketingowych
Przygotowywanie materiałów do kampanii marketingowych
Redagowanie materiałów informacyjnych i reklamowych
Zarządzanie stanami magazynowymi materiałów marketingowych i promocyjnych
Współpraca z dostawcami
Realizacja projektów ad-hoc
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe,
Bardzo dobra znajomość pakietu Office a w szczególności programu Excel, Word, Power Point
Bardzo dobra organizacja pracy
Inicjatywa, kreatywność
Zaangażowanie
Język angielski na poziomie bardzo dobrym
Prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Ciekawą pracę w firmie realizującej własne projekty dla firm z różnych branż, w tym dla międzynarodowych koncernów
Pełną życia, przyjazną atmosferę pracy w młodym, kreatywnym zespole
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, itp)
KONTAKT: rekrutacja@isl.pl

Specjalista ds. wsparcia technicznego

ISL INNOWACYJNE SYSTEMY LOGISTYCZNE SP Z O.O.

OPIS STANOWISKA: 
nadzór nad procesem zakupu elementów do budowy maszyn
kontakt z podwykonawcami w zakresie zaopatrzenia i realizacji projektów
wsparcie działu handlowego przy przygotowaniu nowych projektów
pozyskiwanie nowych dostawców
WYMAGANIA:
Wykształcenie wyższe,
Bardzo dobra znajomość pakietu Office a w szczególności programu Excel, Word, Power Point
Bardzo dobra organizacja pracy
Inicjatywa, kreatywność
Zaangażowanie
Język angielski na poziomie bardzo dobrym
Prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
umowę o pracę na pełen etat,
atrakcyjne wynagrodzenie
różnorodność branż i zastosowań, czyniąc pracę ciekawą i pasjonującą.
pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
KONTAKT: rekrutacja@isl.pl

Konsultant techniczny – Specjalista skanowania 3D/umowa o pracę

3D MASTER s.c. R. Lis R. Wypysiński

OPIS STANOWISKA: 
• Przeprowadzanie szkoleń i prezentacji dla klientów firmy z zakresu obsługi oferowanych przez firmę skanerów 3D oraz wdrażanego oprogramowania
• Skanowanie 3D przykładowych elementów i obróbka skanów
• Wsparcie techniczne klientów z zakresu wdrożonego sprzętu i oprogramowania
• Przygotowanie i testowanie aplikacji dedykowanych
WYMAGANIA:
• Znajomość technologii inżynierii odwrotnej, pracy z chmurą punktów i plikami .stl
• Wykształcenie wyższe techniczne
• Umiejętność szybkiego pozyskiwania i przyswajania szczegółowej wiedzy na temat produktów
• Komunikatywność, kreatywność i dyscyplina
• Znajomości języka angielskiego
• Prawo jazdy kat. B
• Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
OFERUJEMY:
• Miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
• Niezbędne szkolenia i opiekę doświadczonych pracowników w początkowym okresie pracy
• Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
• Dofinansowanie do kart MultiSport, możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego podczas zajęć z lektorem, dofinansowanie do pakietów medycznych
• Atrakcyjny system prowizyjny
KONTAKT: rekrutacja@3dm.pl

Specjalista sprzedaży (dolnośląskie/lubuskie)

Lenze Polska Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 
• Wsparcie techniczno-handlowe obecnych klientów,
• Intensywna współpraca z działem handlowym, wdrożeń i serwisu oraz logistyki w grupie Lenze,
• Pozyskiwanie nowych klientów w określonym obszarze sprzedaży,
WYMAGANIA:
•Wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: budowa maszyn, mechatronika, elektronika, elektrotechnika, automatyka, mechanika)
•Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
•Znajomość branży (automatyka przemysłowa, napędy elektryczne)
•Umiejętność negocjacji z klientem
•Znajomość zagadnień związanych z budową maszyn
•Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
OFERUJEMY:
•Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju (szkolenia w Polsce oraz w Niemczech)
•Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
•Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i wykonywanej pracy
•Samochód służbowy oraz inne niezbędne narzędzia pracy
KONTAKT:  praca@lenze.pl 

Specjalista ds. Marketingu / Administrator Biura

Lenze Polska Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 
•Tworzenie i realizację planu marketingowego,
•Współpracę z Redakcjami oraz Portalami branżowymi,
•Zarządzanie treścią www.lenze.pl i pozycjonowaniem,
•Redagowaniem artykułów, biuletynu, tłumaczeniem materiałów źródłowych Lenze,
•Organizacją stoisk targowych, konferencji branżowych, wydarzeń typu Road Show,
•Bieżące prace biurowe,
WYMAGANIA:
•Kreatywności,
•Dobrej znajomości języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
•Znajomość google analytics i grafiki komputerowej będzie dodatkowym atutem,
•Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży automatyki i napędów,
•Kreatywności,
•Sumienności
OFERUJEMY:
•Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju,
•Elastyczny czas pracy,
•Pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie,
•Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i wykonywanej pracy,
KONTAKT:  praca@lenze.pl 

SERWISANT REGIONALNY

WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA SP. Z O.O. S.K.

OPIS STANOWISKA: 
Zatrudnimy pracowników na stanowisko regionalnego serwisanta maszyn i urządzeń. Do obowiązków pracownika na w/w stanowisku należy uruchamianie nowych zestawów urządzeń, obsługa bieżąca maszynowni znajdujących się na przydzielonym terenie, kontakt z klientami w celu utrzymywania właściwych relacji partnerskich, udzielanie wsparcia technicznego klientom i współpracownikom w sytuacjach kryzysowych związanych z nieprzewidzianymi sytuacjami awaryjnymi.
WYMAGANIA:
– wykształcenie minimum zawodowe o kierunkach: elektromechanik, elektryk i/ lub pokrewne,
– mile widziane doświadczenie w dziale utrzymania ruchu,
– wysoka kultura osobista, uczciwość
– systematyczność, pracowitość, sumienność
– dobry stan zdrowia
– dobra organizacja czasu pracy
– prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
– stałe zatrudnienie na umowę o pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie,
– miłą i przyjazną atmosferę,
– system szkoleń podnoszących kwalifikacje
– możliwość rozwoju i awansu
– samochód służbowy
– prywatną opiekę medyczną
– motywacyjny system wynagrodzeń
KONTAKT:  rekrutacja@walterpolska.pl

Pomocnik mechanika

ROYAL-STAR

OPIS STANOWISKA: 
Royal-Star Aero, ul. Lotniskowa 16, 39-300 Mielec:
Jakie zadanie czekają Cię na stanowisku?
• Pomoc w wykonywaniu czynności obsługowych tj.: w przeprowadzaniu napraw głównych, przeglądów generalnych, remontów, modyfikacji statków powietrznych w oparciu o zatwierdzone procedury i dokumentację techniczną,
• Utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego statków powietrznych, podzespołów i wyposażenia lotniczego,
• Rozwiązywanie problemów pojawiających się podczas prac związanych z czynnościami obsługowymi.
• Po okresie próbnym, samodzielne wykonywanie czynności wyuczonych.
WYMAGANIA:
Chętnie zobaczymy Cię w naszym zespole jeśli:
• Posiadasz wiedzę z zakresu budowy silników, elektromechaniki,
• Posiadasz umiejętności oraz wiedzę w czytaniu instrukcji stanowiskowej,
• Potrafisz trafnie rozczytywać i interpretować rysunki techniczne,
OFERUJEMY:
Co oferujemy?
• Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole
• Przyjazną atmosferę oraz możliwość rozwoju zawodowego.
KONTAKT:  CV na adres: praca@royal-star.pl z dopiskiem stanowiska pracy.

Inżynier ds silników

ROYAL-STAR

OPIS STANOWISKA: 
Royal-Star Aero, przy ul. Lotniskowej 16, 39-300 Mielec, rozpoczyna rekrutację na następujące stanowiska pracy: Inżynier do spraw silników. Jakie zadanie czekają Cię na stanowisku?
• Przygotowanie rozwiązań konstrukcyjnych dla modernizacji, napraw i remontów silników,
• Wspomaganie czynności obsługowych, związanych z naprawami głównymi, przeglądami generalnymi, remontami, modyfikacjami silników w oparciu o zatwierdzone procedury i dokumentację techniczną,
• Projektowaniem elementów silników i przygotowanie dokumentacji technicznej,
• Analiza i poprawne rozczytywanie rysunków technicznych,
• Rozwiązywanie problemów pojawiających się podczas prac nad silnikami.
• Tworzenie i koordynowanie listy zadań do wykonania podczas wykonywania prac remontowych.
• Koordynowanie prób na hamowni oraz analiza danych.
WYMAGANIA:
Chętnie zobaczymy Cię w naszym zespole jeśli:
• Posiadasz wiedzę z zakresu budowy silników oraz zasad ich działania,
• Posiadasz Podstawową wiedzę z termodynamiki silników spalinowych,
• Posiadasz umiejętności obsługi programu CAD
• Potrafisz tworzyć instrukcje stanowiskowe,
• Potrafisz czytać rysunki techniczne i analizować dokumenty,
• Biegle władasz językiem angielskim w mowie i piśmie,
• Mile widziany kierunek: lotnictwo i kosmonautyka lub budowa maszyn.
OFERUJEMY:
Co oferujemy na stanowisku pracy?
• Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole,
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość rozwoju zawodowego.
KONTAKT:  CV na adres: praca@royal-star.pl z dopiskiem stanowiska pracy.

Pracownik administracyjny w Dziale Obsługi Technicznej

ROYAL-STAR

OPIS STANOWISKA: 
Royal-Star Aero, ul. Lotniskowa 16, 39-300 Mielec:
Jakie obowiązki czekają Cię na stanowisku?
• Opracowanie dokumentacji technicznej związanej z czynnościami obsługowymi i statkami powietrznymi,
• Przygotowywanie pakietów obsługowych i dokumentacji powykonawczej zlecanych obsług,
• Nadzorowanie bieżącego stanu technicznego samolotów.
• Wykonywanie działań korygujących wynikających z audytów jakości,
• Kontakt z dostawcami części zamiennych statków powietrznych,
• Zamawianie części,
• Opracowywanie kart technologicznych napraw podzespołów i części
WYMAGANIA:
Chętnie zobaczymy Cię w naszym zespole jeśli:
• Posiadasz wykształcenie wyższe, (Mile widziany kierunek: lotnictwo lub budowa maszyn.),
• Posiadasz dobrą orientację w analizowaniu przepisów prawa,
• Bardzo dobrze znasz język angielski na poziomie technicznym,
• Posiadasz podstawowe informacje z zakresu prowadzenia dokumentacji technicznej,
• Cechuje Cię samodzielność, komunikatywność, orientacja na cel i zdobywanie nowych doświadczeń,
• Posiadasz ukończone branżowe kursy,
• Jesteś osobą dyspozycyjną,
• Posiadasz prawo jazdy kat B.
OFERUJEMY:
Co oferujemy?
• Doświadczenie administracyjne w branży lotniczej w dziale Obsługi Technicznej Samolotów PART-145
• Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole
• Przyjazną atmosferę oraz możliwość rozwoju zawodowego.
KONTAKT:  CV na adres: praca@royal-star.pl z dopiskiem stanowiska pracy.

Mechatronik

ROYAL-STAR

OPIS STANOWISKA: 
Firma Royal-Star z siedzibą w Dębicy, w związku z prężnie rozwijającą się działalnością w branży lotniczej, w oddziale w Mielcu (Royal-Star Aero, przy ul. Lotniskowej 16, 39-300 Mielec) rozpoczyna rekrutację na następujące stanowiska pracy: MECHATRON IK
Jakie zadanie czekają Cię na stanowisku?
• prace związane z montowaniem, eksploatowaniem, serwisowaniem układów i instalacji w samolotach,
• Diagnoza i usuwanie usterek w instalacjach przy pomocy urządzeń diagnostycznych,
• Kontrola i naprawa układów elektrycznych i elektronicznych
• Kontrola i naprawa układów sterujących i regulujących
• Kontrola i naprawa układów zasilania i rozruchu
• Diagnostyka i naprawa systemów zarządzania silnikiem
• Sporządzanie dokumentacji technicznej.
WYMAGANIA:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży lotniczej lub na stanowisku mechatronika (elektryk samochodowy),
• Wykształcenie techniczne o profilu elektronicznym, mechatronicznym lub o podobnej specjalizacji
• Doskonała znajomość i rozumienie systemów elektrycznych w pojazdach lub samolotach
• Znajomość języka angielskiego
• Umiejętność tworzenia instrukcji stanowiskowej,
• Umiejętność czytania rysunku technicznego
OFERUJEMY:
Co oferujemy na stanowisku pracy?
• Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole,
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość rozwoju zawodowego.
KONTAKT:  CV na adres: praca@royal-star.pl z dopiskiem stanowiska pracy.

Blacharz

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 
• Wykonywanie napraw i modyfikacji części lotniczych wykonanych z materiałów metalowych.
WYMAGANIA:
• Wykształcenie powyżej podstawowego, preferowane średnie techniczne lotnicze,
• Zdolności manualne,
• Doświadczenie przy pracach blacharskich – mile widziane,
• Znajomość kształtowania i obróbki blach– mile widziana,
• Znajomość obróbki cieplnej metali – mile widziana,
• Podstawowa znajomość j. angielskiego – czytanie dokumentacji technicznej będzie dodatkowych atutem,
• Podstawowe umiejętności posługiwania się narzędziami pneumatycznymi (szlifierki, wiertarka, nitownice),
• Umiejętność czytania rysunku technicznego,
• Umiejętność obsługi komputera,
• Zaangażowanie i dyspozycyjność,
• Gotowość podjęcia pracy w systemie zmianowym.
OFERUJEMY:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
• Pakiet socjalny,
• Poznanie fascynującej branży lotniczej,
• Ciekawą pracę w zmieniającej się organizacji.
KONTAKT:  rekrutacja@lotams.com

Lakiernik

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 
• przygotowanie powierzchni do lakierowania (metoda mechaniczna i chemiczna),
• szlifowanie i polerowanie powłok lakierniczych,
• nakładanie powłok lakierniczych różnymi technikami,
• wykonywanie konserwacji, napraw i renowacji powłok lakierniczych.
WYMAGANIA:
• minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku Lakiernik lub co najmniej wykształcenie zawodowe kierunkowe (Czeladnik),
• mile widziane doświadczenie w procesie malowania części lotniczych,
• dobieranie maszyn i narzędzi oraz parametrów technologicznych do lakierowania,
• przygotowywanie materiałów lakierniczych i powierzchni wyrobów do procesu technologicznego,
• umiejętności posługiwania się narzędziami pneumatycznymi (szlifierka, pistolet lakierniczy z górnym i dolnym zasilaniem),
• określanie czynników wpływających na jakość lakierowania,
• użytkowanie i konserwowanie urządzeń do lakierowania oraz suszenia powłok lakierniczych,
• suszenie i wygrzewanie powłok lakierniczych,
• umiejętność kontrolowania przebiegu procesu technologicznego,
• umiejętność oceniania jakości powłok lakierniczych,
• zdolności manualne,
• umiejętność pracy w zespole,
• zaangażowanie i dyspozycyjność,
• gotowość podjęcia pracy w systemie zmianowym, w tym 12-to godzinnym.
OFERUJEMY:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
• Pakiet socjalny,
• Poznanie fascynującej branży lotniczej;
• Ciekawą pracę w zmieniającej się organizacji.
KONTAKT:  rekrutacja@lotams.com

Mechanik Lotniczy

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 
• Na stanowisko mechanika licencjonowanego mile widziane doświadczenie w obsłudze samolotów: B737-Classic i –NG, EMB 170/190,
• Wykształcenie minimum średnie techniczne lotnicze,
• Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość technicznego języka angielskiego (czytanie dokumentacji i instrukcji).
WYMAGANIA:
• Wykształcenie średnie techniczne (elektroniczne, elektryczne, lotnicze),
• Umiejętność czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych;
• Wykonywanie podstawowych pomiarów wielkości elektrycznych i nieelektrycznych oraz ich analizowanie;
• Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (dokumentacja techniczna w języku angielskim),
• Zdolności manualne.
OFERUJEMY:
• Elastyczne formy zatrudnienia,
• Pracę w firmie o wieloletniej tradycji w branży lotniczej,
• Szkolenia na typy samolotów, zdobywanie doświadczenia w zawodzie mechanika,
• Konkurencyjne warunki zatrudnienia.
KONTAKT:  rekrutacja@lotams.com

Mechanik Obsługi w Warsztatach Estetyki

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 
• wykonywanie operacji montażu i demontażu zespołów, układów i mechanizmów foteli lotniczych,
• dokonywanie oceny stanu technicznego podzespołów,
• wykonywanie i montowanie elementów tapicerowanych,
• przygotowanie powierzchni, klejenie, uszczelnianie i obróbka elementów wyposażenia samolotów.
WYMAGANIA:
• wykształcenie zawodowe kierunkowe (Czeladnik), preferowane techniczne kierunkowe – lotnicze,
• mile widziane doświadczenie w procesie obsługi części lotniczych,
• posługiwanie się dokumentacją technologiczną,
• użytkowanie i konserwowanie narzędzi, maszyn do szycia i urządzeń stosowanych w pracach np tapicerskich czy też do montażu i naprawy podzespołów,
• zdolności manualne,
• gotowość podjęcia pracy w systemie zmianowym, w tym 12-to godzinnym.
OFERUJEMY:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
• Pakiet socjalny,
• Poznanie fascynującej branży lotniczej;
• Ciekawą pracę w zmieniającej się organizacji.
KONTAKT:  rekrutacja@lotams.com

Technolog

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

OPIS STANOWISKA: 
• Opracowywanie i aktualizacja kart zadaniowych zawierających wszystkie niezbędne dane obsługowe i planistyczne,
• Analiza zamówień pod kątem możliwości ich realizacji z wyszczególnieniem niezbędnych zasobów i zaplecza technicznego,
• Przygotowanie harmonogramów dla wykonywanych przeglądów samolotów,
• Zapewnienie wsparcia inżynierskiego dla obszarów wykonawczych przy określaniu metod usuwania niesprawności samolotów i ich komponentów, w tym uszkodzeń wykraczających poza limity określone w dostępnej dokumentacji,
• Kontakt z producentami samolotów i sprzętu lotniczego.
WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe techniczne lotnicze lub średnie poparte kilkuletnią praktyką na stanowisku mechanika lotniczego,
• Znajomość przepisów PART 145,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Znajomość aplikacji MS Office,
• Dyspozycyjność.
Mile widziane:
• Doświadczenia w środowisku obsługowym samolotów B737, ERJ170/190, A320, DASH Q400,
• Znajomość informatycznych systemów wspierających obsługę techniczną samolotów.
OFERUJEMY:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
• Pakiet socjalny,
• Poznanie fascynującej branży lotniczej;
• Ciekawą pracę w zmieniającej się organizacji.
KONTAKT:  rekrutacja@lotams.com

TECHNOLOG PRODUKCJI

TNP sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Końskich

Miejsce pracy : Końskie, ul. Górna 1, woj. świętokrzyskie
TNP sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Końskich ( woj. świętokrzyskie) jest firmą, która zajmuje się nakładaniem powłok antykorozyjnych na detale wykonane ze stali czarnej, żeliwa, staliwa również zespolonych z tworzywami sztucznymi (guma, kompozyty).
Zadania: 

bieżący nadzór i kontrola przebiegu procesów technologicznych oraz procesów produkcyjnych
podejmowanie działań zabezpieczających lub korygujących w przypadku problemów z przebiegiem technologicznym produkcji,
sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji,
opracowywanie dokumentacji technologicznej, instrukcji technologicznych
współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy w celu sprawnej realizacji zleceń
nadzór i kontrola wyrobu w trakcie realizacji zlecenia
odpowiedzialność za terminową realizację zleceń

Oczekiwania:

wykształcenie wyższe techniczne
dobra znajomość języka angielskiego
inicjatywa, zaangażowanie oraz chęć uczenia się
komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
dyspozycyjność
doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

pracę w młodym, ambitnym zespole
pracę w przyjaznej atmosferze
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

LABORANT

TNP sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Końskich

Miejsce pracy : Końskie, ul. Górna 1, woj. świętokrzyskie
TNP sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Końskich ( woj. świętokrzyskie) jest firmą, która zajmuje się nakładaniem powłok antykorozyjnych na detale wykonane ze stali czarnej, żeliwa, staliwa również zespolonych z tworzywami sztucznymi (guma, kompozyty).
Zadania: 

wykształcenie wyższe
dobra znajomość języka angielskiego
zaangażowanie oraz chęć uczenia się
dyspozycyjność
doświadczenie na podobnym stanowisku

Oczekiwania:

wykształcenie wyższe techniczne
dobra znajomość języka angielskiego
inicjatywa, zaangażowanie oraz chęć uczenia się
komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
dyspozycyjność
doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

pracę w młodym, ambitnym zespole
pracę w przyjaznej atmosferze
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Przedstawiciel handlowy ze znajomością j.niemieckiego

Emptmeyer Sp. zo.o

OPIS STANOWISKA:

pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami na rynku polskim
tworzenie i zarządzanie bazą danych
dbanie o pozytywny wizerunek firmy
sporządzanie raportów z wykonywanych działań
przygotowywanie i prezentacja ofert dla klientów (współpraca z innymi działami)
negocjowanie warunków handlowych
sporządzanie planów sprzedaży oraz raportów wizyt

WYMAGANIA:

wykształcenie min. średnie
doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane w przemyśle lakierniczym
komunikatywna znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny (plus angielskiego będzie atutem)
umiejętność czytania rysunków technicznych
umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
bardzo dobra organizacja pracy
gotowość na wyjazdy
prawo jazdy kat. B

OFERUJEMY:

przyjazne środowisko pracy
stałą i stabilną pracę w renomowanej firmie
umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzenia
samochód służbowy dostępny również do użytku prywatnego
niezbędne narzędzia pracy
możliwość rozwoju zawodowego

KONTAKT:  info@emptmeyer.pl 

Operator maszyn CNC- Tokarz

Emptmeyer Sp. zo.o

OPIS STANOWISKA:

programowanie oraz wsparcie uruchomień nowych produktów na maszynach CNC- giętarki
kontrola i dbanie o jakość na etapie produkcyjnym, wprowadzenie poprawek
programowanie oraz obsługa maszyn CNC
wypełnianie dokumentacji produkcyjnej

WYMAGANIA:

wykształcenie min. średnie zawodowe/ techniczne
doświadczenie na podobnym stanowisku
umiejetność czytania rysunku techniczengo
gotowość do pracy w trybie 2 zmianowym
znajomość przygotowania oraz programowania maszyn
otwartość na nowe wyzwania i wysokiej motywaji do pracy
dokładność i zaangażowanie
znajomość j. niemieckiego

OFERUJEMY: 

przyjazne środowisko pracy
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
stabilne zatrudnienie
umowę o pracę

KONTAKT:  info@emptmeyer.pl 

Darmowy dojazd Bilety