Opis drugiej edycji
Kolejna edycja targów przyciągnęła na Warsaw Industry Week 10 500 zwiedzających.
Wśród gości zwiedzających było prawie 10 tyś osób reprezentujących kadrę kierowniczą, właścicieli mniejszych i większych firm produkcyjnych, projektantów urządzeń i kompletnych linii produkcyjnych, specjalistów ds. procesów technologicznych, głównych mechaników, automatyków.
Warsaw Industry Week zajęło niemal dwa razy więcej powierzchni, niż w zeszłym roku, czyli 40 tys. mkw.
Na dwóch halach zaprezentowało się 380 firm i ponad 500 marek. Dzięki temu wydarzenie stało się platformą dla biznesu, okazją do wymiany cennych doświadczeń, a także odbycia spotkań z partnerami handlowymi.
Ogromna przestrzeń targów pozwoliła na połączenie wielu różnych elementów: konferencji, warsztatów, prezentacji firm, promocji producentów i dystrybutorów.
Najważniejszą częścią programu była Konferencja Instrumenty Przemysłu 4.0. Nad poziomem merytorycznym konferencji czuwała Rada Programowa składająca się z liderów różnych gałęzi przemysłu. Tematyka skupiona była wokół Przemysłowego Internetu Rzeczy oraz szeroko rozumianej koncepcji Przemysłu 4.0 w środowisku polskich przedsiębiorstw i nie tylko. Dyskusje panelistów reprezentujących firmy z kapitałem polskim (WobiT; ASTOR) oraz zagranicznych (Siemens; FANUC) pozwoliły na poznanie kilku perspektyw i ocen zachodzących zmian.
Podczas dyskusji panelowych wypowiadali się m.in. przedstawiciele z Ministerstwa Rozwoju, EY oraz Politechniki Warszawskiej. Prezes Firmy ASTOR Stefan Życzkowski, omówił zmiany w łańcuchach tworzenia wartości i konieczności dostosowywania do nich modeli biznesowych – szczególnie przez firmy przemysłowe.
Trzy dni były pełne owocnych rozmów biznesowych i nawiązanych nowych kontaktów. Wystawcy oraz zwiedzający dostrzegli ogromny postęp w rozwoju oraz potencjał na budowę największego wydarzenia o takim charakterze w Polsce.
Zapraszamy na kolejną edycję!
